czwartek, 4 czerwca 2009

If the day never comes...

Pierwsza czerwcowa audycja, więc na początek nowego miesiąca musiało zagościć parę nowości. Jak również zespół The Appleseed Cast czyli owoc majówki w 2 odcinku cyklu "Odkrycie miesiąca".

Playlista 01.06.2009 (Untitled 7)

1. Isis - Hall Of The Dead [Wavering Radiant. 2009]
2. The Appleseed Cast - Rooms And Gardens [Low Level Owl, Volume II. 2001]
3. Jesu - Sun Day [Jesu. 2005]
4. The Appleseed Cast - The Road West [Sagarmatha. 2009]
5. September Malevolence - Exxon Valdez [After This Darkness, There's A Next. 2008]
6. The Appleseed Cast - A Dream For Us [Two Conversations. 2003]

Tym razem bez tytułu i tematu przewodniego. Raz na jakiś czas trzeba odpocząć od tej konwencji i odświeżyć nieco formę. Niekwestionowanym "Gwoździem programu" było Sun Day autorstwa Jesu. Ten niezwykle bliski mi utwór towarzyszył mi przez 2 ostatnie tygodnie i tak mnie urzekł, że uświetnił ostatnią audycję swoim ciężkim, przytłaczającym brzmieniem okraszonym bardzo melancholijnym tekstem, który pokazuje jak piękna i uniwersalna może być muzyka. Sądzę bowiem, że każdy może dopasować te kilka linijek do czegoś konkretnego w swoim życiu. Przynajmniej ja tak mam. A co inspirowało Broadricka do ich stworzenia? O czym one tak naprawdę, bez gdybania mówią? Pewnie jego samego trzeba by było o to zapytać. A wy co o tym sądzicie? Zapraszam do komentowania ;).
"It's inside of me.
It's what I want to be. / It's what I'll always be.
It's inside of me,
And it's clear to see.
You're my heart."
Justin K. Broadrick

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz