poniedziałek, 27 lutego 2012

I don't know why I feel that way with you...

Ostatnia przed generalnym remontem radia była odbiciem mojej ostatniej fascynacji składanką Remember This Moments, która gromadzi chill-outowe, elektroniczne kompozycje. Uderzające emocjonalnie syntetyczne dźwięki stały się dla mnie inspiracją do zrobienia elektronicznej audycji. Efekt przerósł moje oczekiwania i po audycji stwierdziłem, że dawno tak dobrze mi się nie prowadziło i była to jedna z najlepszych audycji w ostatnim roku. Przyszłość jawi się w coraz jaśniejszych barwach :).

Playlista 21.02.2012 (Elektroniczne odreagowanie zimy)

1. Caroline - Snow [Verdugo Hills. 2011]
2. The Thrillseekers - Escape (Original Mix) [Remember This Moments Vol. 1. 2005]
3. Lange - Frozen Beach [Remember This Moments Vol. 1. 2005]
4. Kyte - Fake Handshakes, Earnest Smiles [Dead Waves. 2010]
5. Massive Attack - Teardrop [Mezzanine. 1998]
6. The Cinematic Orchestra - Everyday [Every Day. 2002]
7. Faithless - Killer's Lullaby [Sunday 8PM. 1998]
8. Air - Biological [Talkie Walkie. 2004]
9. Sunlounger - Aguas Blancas (Chillout Mix) [MDB Beautiful Voices 005. 2007]

Dwie dekady historii Post-Rocka (2006: Part 1):
10. The Album Leaf - The Light [Into The Blue Again. 2006]
11. The Album Leaf - Broken Arrow [Into The Blue Again. 2006]
12. Audrey - Leaving / Letting Go [Visible Forms. 2006]
13. Audrey - Vague [Visible Forms. 2006]

14. Hammock - The House Where We Grew Up [Raising Your Voice... Trying To Stop An Echo. 2006]

Najbardziej bogatym w słowa utworem zaprezentowanym w audycji był kawałek Faithless - "Killer's Lullaby"(debiut tego kolektywu w Post Scriptum). Już od czasów wczesnolicealnych sporym sentymentem darzyłem ten kończący płytę Sunday 8PM Zagłębiając się zaś w warstwę liryczną, to najmocniej przemawia do mnie ten właśnie fragment. Chyba ze względu na jego personalnie sentymentalny wydźwięk...:
"But I know that I'll see you again, on that you may depend
I just don't know how or when
Sleep on, my lost love I'm gone."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz