wtorek, 18 maja 2010

Ach ten maj...

Szalony weekend. Juwenalia w pełni a przy okazji wielkie zatrzęsienie koncertowe. Odbije się to w dzisiejszej audycji. Relacje z koncertów Crippled Black Phoenix, Caspian, Ef, Constants, The Butterfly Explosion, Junius, God Is An Astronaut... Ależ się tego nazbierało :). Będzie zatem co opowiadać i nad paroma rzeczami się zatrzymać.
Tak na dokładkę literka "V" w Muzycznym Alfabecie Post-Rocka - Będzie pasować do klimatu audycji znakomicie.
Zapraszam zatem serdecznie.
Start o 21 tylko w Radiu Aktywnym.
Do usłyszenia!

2 komentarze:

  1. grrrrr... zapomnialam o audycji, tak wiem, jak mogłam. a byłam ciekawa co tam ciekawego masz do powiedzenia na temat koncertu Ef, Caspiana i Constants :), na ktorym tez byłam ale w Poznaniu ;).

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę poopowiadałem :). Aż musiałem utwory z audycji wyrzucać żebym się w czasie mógł zmieścić ;P. Ale trochę w notce z audycji postaram się streścić ;)

    OdpowiedzUsuń